ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 943
Nový produkt
5901436354246
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series 2937, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series 2937, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 284mm
Výška: 43,7mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 22,1 / 20,2mm
Počet děr: 5
Typ kotouče: Ventilovaný
Omezení: to construction year 2000-04;
OEM: 0000060578093; 0000071765650; 0060653478; 0060658565; 0060813443; 0071711434; 0082427592; 164102202300; 46445006; 46776742; 569086; 569095; 60569163; 60571548; 60622077; 60653478; 60658565; 60699518; 60801722; 60813443; 60815938; 71711434; 71711447 ; 71739567; 71739568; 82410539; 82427592; 82450539; 95511282;
Náhrady:
ATE: 24012201451, 24112201451
BOSH: 0986478521
Brembo: 09493920, 09493921 / p>
Jurid: 561250J
Textar: 92046800
TRW: DF1749,
Delphi: BG2512
Zimmermann: 1102207
Aplikace:
ALFA ROMEO 156 (932) 2.5 V6 24V (932A1), 140kW / 190 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD (932BXC), 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V, 125kW / 170 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD, 93kW / 126 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.5 V6 24V (932A1), 140kW / 190 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD 16V, 103kW / 140 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.0, 119Kw / 162 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 1.8 16V T.Spark (932A31__), 103kW / 140 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 16V T.Spark (932A2), 114kW / 155 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 Turbo, 128kW / 174 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD (932B1), 100kW / 136 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V, 103kW / 140 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.Spark (937AXB1A), 88kW / 120 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.8 16V T.Spark (932B31__) , 103kW / 140 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V, 93kW / 126 HP
ALFA RO MEO 156 (932) 2.0 Twin Spark, 118kW / 160 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD (932A2B__), 81Kw / 110 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 JTS (932AXA), 122kW / 166 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD, 120kW / 163 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD (932B2B__), 81Kw / 110 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD (932B2B, 932B2C), 85Kw / 115 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD, 120kW / 163 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD (932B1), 100kW / 136 HP
ALFA ROMEO GT (937) 1.9 JTD, 125kW / 170 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.5 TD (164.A1A), 84Kw / 114 HP
ALFA ROMEO GT (937) 1.8 TS, 103kW / 140 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon ( 932) 1.9 JTD 16V, 103kW / 140 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM, 85Kw / 115 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 8V, 88kW / 120 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V, 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD, 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO GT (937) 2.0 JTS, 121kW / 165 HP
ALFA ROME O 147 (937) 1.9 JTD, 74Kw / 101 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 2.0 16V T.Spark (937AXC1_), 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO 164 (164 ) 2.5 V6, 120kW / 163 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 Turbo, 129kW / 175 HP
ALFA ROMEO SPIDER (916S_) 3.0 V6 (916S1), 141kW / 192 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 Turbo, 152Kw / 207 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD, 129kW / 175 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 2.0 16V T.Spark (932A21__), 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.6 16V T.Spark. (932A4), 88kW / 120 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD (932AXC), 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.0 16V T.Spark (932A2), 114kW / 155 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F), 150kW / 204 HP
ALFA ROMEO 156 (932 ) 2.4 JTD (932A1B__), 103kW / 140 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 V6 Turbo (164.K3), 148Kw / 201 HP
ALFA ROMEO GTV (916C_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A), 148Kw / 202 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD (932A2B, 932A2C), 85Kw / 115 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon ( 932) 2.4 JTD (932B1B__), 103kW / 140 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.0 JTS (932BXA), 122kW / 166 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD, 100kw / 136 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V, 100kW / 136 HP
ALFA ROMEO GT (937) 2.0 JTS, 119Kw / 162 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD, 129kW / 175 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD, 93kW / 126 HP
ALFA ROMEO 156 ( 932) 1.6 16V T.Spark (932A4), 88kW / 120 HP
ALFA RO MEO 164 (164) 3.0 V6 (164.AD, 164.AH, 164.AB), 135kW / 184 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937AXD1A), 85Kw / 115 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD, 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 3.0, 138Kw / 188 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932 ) 2.0 16V T.Spark (932B21__), 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD, 100kW / 136 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD 16V Q4, 110kW / 150 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 V6 (164.), 141kW / 192 HP
ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 ie QV (164.AG), 147kW / 200 HP
ALFA ROMEO 156 (932) 2.5 V6 24V (932A11_), 141kW / 192 HP
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.5 V6 24V (932B11_), 141kW / 192 HP
ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.Spark ECO (937AXA1A), 77Kw / 105 HP
ALFA ROMEO SPIDER (916S_) 2.0 V6 Turbo (916S2A), 148Kw / 202 HP
ALFA ROMEO GT (937) 1.9 JTD, 110kW / 150 HP
FIAT DOBLO Box bodů / Estate (263) 1.6 D Multijet , 77Kw / 105 HP
FIAT DOBLO Box bodů / Estate (263) 1.3 D Multijet, 66Kw / 90 HP
FIAT DOBLO MPV (152, 263) 1.3 D Multijet, 66Kw / 90 HP
FIAT DOBLO Box bodů / Estate (263) 2.0 D Multijet, 99kW / 135 HP
FIAT DOBLO MPV (152, 263) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
FIAT DOBLO Platform / Chassis (263) 1.3 D Multijet, 66Kw / 90 HP
FIAT DOBLO Platform / Chassis (263) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP
< p> FIAT DOBLO Platform / Chassis (263) 1.6 D Multijet, 74Kw / 101 HPFIAT CROMA (154) 2000 ie (154.AM, 154.LM), 85Kw / 116 HP
FIAT DOBLO Box bodů / Estate (263) 1.6 D Multijet, 74Kw / 100 HP
FIAT CROMA (154) 2000 ie (154.AM), 83kW / 113 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL), 130kW / 177 HP
LANCIA THEMA (834) 8.32 (834F), 158kW / 215 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V (834AA), 108kW / 147 HP
LANCIA THEMA (834) 8.32 (834FS), 151Kw / 205 HP
LANCIA THEMA (834) 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD), 108kW / 147 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL), 130kW / 177 HP
LANCIA THEMA (834) 3000 V6 (834GD, 834FD), 126Kw / 171 HP
LANCIA THEMA (834) 2000 16V Turbo ( 834AC), 133Kw / 181 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 ie 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP
LANCIA THEMA SW (834) 2000 Turbo, 110kW / 150 HP
OPEL COMBO Box bodů / Estate (X12) 1.6 CDTI, 74Kw / 101 HP
OPEL COMBO Box bodů / Estate (X12) 1.6 CDTI, 66Kw / 90 HP
OPEL COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI, 77Kw / 105 HP
OPEL COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI, 66Kw / 90 HP
OPEL COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI, 74Kw / 101 HP
OPEL COMBO Box bodů / Estate ( X12) 1.6 CDTI, 77Kw / 105 HP
OPEL COMBO Tour (X12) 1.4 CNG, 88kW / 120 HP
OPEL COMBO Box bodů / Estate (X12) 1.4 CNG, 88kW / 120 HP
OPEL COMBO Box bodů / Estate (X12) 1.4, 70kW / 95 HP
OPEL COMBO Tour (X12) 1.4, 70kW / 95 HP
OPEL COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI, 66Kw / 90 HP
OPEL COMBO Box bodů / Estate (X12) 2.0 CDTI, 99kW / 135 HP
OPEL COMBO Box bodů / Estate ( X12) 1.3 CDTI, 66Kw / 90 HP
OPEL COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI, 99kW / 135 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....