ODBORNÉ PORADENSTVÍ
od 9 do 17 hodiny
Žádné produkty
*58 286
Nový produkt
5901436366669
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1056, (2ks)
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1056, (2ks)
Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.
* povinný údaj
nebo Zrušit
Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rozměry:
Průměr: 239mm
Výška: 48mm
Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 10 / 8mm
Počet děr: 4
Typ kotouče: Plný
OEM: 42510SE0000; 42510SE0010; 42510SE0010HS; 42510SH3G00; 42510SK3305; 42510SK3E00; 42510SK7000; 42510SK7A00; EGP1254; GBD90817;
Náhrady:
ATE: 24011002121,
BOSH: 0986478350
Brembo: 08710410, 08710414 / p>
Jurid: 561383J
Textar: 92060800
TRW: DF2646,
Delphi: BG2538
Zimmermann: 280317000
Aplikace:
HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.5 i (EK3 ), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC IV Saloon (ED) 1.6 i 16V (ED4), 81Kw / 110 HP
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V, 96kW / 130 HP
HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EXI (CA5), 90kW / 122 HP
HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 EX (BA4) , 80kW / 109 HP
HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4), 103kW / 140 HP
HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EX (CA5) , 75kW / 102 HP
HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 i 16V (CA5), 101Kw / 137 HP
HONDA CONCERTO (HW) 1.6 i 16V, 90kW / 122 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8), 66Kw / 90 HP
HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.5 i 16V, 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7), 80kW / 109 HP
HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.4, 61kW / 83 HP
HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9), 91kW / 124 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.5 16V (MB9), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 16V (MB3), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.6 16V (MC1), 92kW / 125 HP
HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA2), 101Kw / 137 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i S (EJ9), 66Kw / 90 HP
< p> HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9), 96kW / 131 HPHONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1), 83kW / 113 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 TDiC, 77Kw / 105 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1), 93kW / 126 HP
HONDA CIVIC IV Saloon (ED) 1.6 i 16V (ED4), 80kW / 109 HP
HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.6 i 16V, 82kW / 112 HP
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EX, 75kW / 102 HP
HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) CAT, 101Kw / 137 HP
HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V, 110kW / 150 HP
HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V, 101Kw / 137 HP
HONDA CIVIC IV Saloon (ED) 1.6 i 16V, 96kW / 130 HP
HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.6 16V, 78kW / 106 HP
HON DA CONCERTO (HW) 1.5 i 16V, 66Kw / 90 HP
HONDA CONCERTO (HW) 1.6 16V, 78kW / 106 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 16V (MB4), 85Kw / 116 HP
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7), 81Kw / 110 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA , MB) 1.4 i (MA8, MB2), 66Kw / 90 HP
HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.6 i 16V, 90kW / 122 HP
HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.4 , 66Kw / 90 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3), 84Kw / 114 HP
HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8), 110kW / 150 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 2.0 i D (MC3), 77Kw / 105 HP
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED , EE) 1.6 i 16V Vtec (EE9), 110kW / 150 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 i TD (MB7), 63kW / 86 HP
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0, 101Kw / 137 HP
HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 (BA4), 84Kw / 114 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 TDiC (MB7), 74Kw / 101 HP
HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 1.6 L (CA4), 65kW / 88 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 2.0 TDiC, 77Kw / 105 HP
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i (EJ9), 55Kw / 75 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9), 66Kw / 90 HP
HONDA CONCERTO (HW) 1.6 i 16V, 82kW / 112 HP
HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EXI (CA5), 85Kw / 116 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8), 55Kw / 75 HP
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EXI (CA5), 90kW / 122 HP
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.6 16V (MC1), 85Kw / 116 HP
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2), 55Kw / 75 HP
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EXI (CA5), 85Kw / 116 HP
LOTUS ELISE 111 S, 107kw / 146 HP
LOTUS ELISE 1.8 16V, 88kW / 120 HP
MG MG ZS 120, 86kW / 117 HP
MG MG ZR 120, 86kW / 117 HP
MG MG ZS 2.0 TD, 83kW / 113 HP
MG MG ZR 2.0 TD, 83kW / 113 HP
MG MG ZR 2.0 TD, 74Kw / 100 HP
MG MG ZS Hatchback 120, 86kW / 117 HP
MG MG ZS Hatchback 2.0 TD, 83kW / 113 HP
MG MG ZS Hatchback 180, 130kW / 177 HP
MG MG ZS Hatchback 2.0 TD, 74Kw / 101 HP
MG MG ZR 105, 76kW / 103 HP
MG MG ZS 180, 130kW / 177 HP
MG MG ZS 2.0 TD, 74Kw / 101 HP
NISSAN ALMERA I (N15) 1.6 SLX, 66Kw / 90 HP
ROVER 25 (RF) 1.4 16V, 62kW / 84 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 420 D, 63kW / 86 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 214 GSi / Si, 70kW / 95 HP
ROVER 45 (RT) 2.0 V6, 110kW / 150 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 220 GTi, 100kW / 136 HP
ROVER 200 (RF) 211, 44kW / 60 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 220 GTi, 103kW / 140 HP
< p> ROVER 400 (RT) 416 Si, 83kW / 113 HPROVER 25 (RF) 2.0 iDT, 83kW / 113 HP
ROVER 400 (XW) 414 GSI / SI, 66kw / 90 HP
ROVER CABRIOLET (XW) 216 1.6i, 90kW / 122 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 216 GSi, 82kW / 112 HP
ROVER 400 (RT) 414, 55Kw / 75 HP
ROVER 400 (XW) 420 GTI / GSI / Vitesse, 103kW / 140 HP
ROVER 400 (XW) 420 GSI / SLI / GTI / Vite, 100kW / 136 HP
rove R 400 Hatchback (RT) 420 Si Lux, 100kW / 136 HP
ROVER 45 (RT) 1.6, 80kW / 109 HP
ROVER Streetwise 1.4, 62kW / 84 HP
ROVER 400 (RT) 420 Di, 77Kw / 105 HP
ROVER 25 (RF) 1.6 16V, 80kW / 109 HP
ROVER 400 (RT) 420 Si Lux , 100kw / 136 HP
ROVER 45 (RT) 1.8, 86kW / 117 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 416 Si, 82kW / 112 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 216 GTi, 90kW / 122 HP
ROVER 200 Coupe (XW) 216, 90kW / 122 HP
ROVER 400 (XW) 418 D, 49Kw / 67 HP
ROVER CABRIOLET (XW) 214 1.4, 66Kw / 90 HP
ROVER 200 (RF) 214 Si, 76kW / 103 HP
ROVER 200 Hatchback ( XW) 214 GSi / Si, 76kW / 103 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 414 Si, 76kW / 103 HP
ROVER 45 (RT) 1.4, 76kW / 103 HP
ROVER 400 (XW) 416 GTI, 90kW / 122 HP
ROVER 400 Tourer (XW) 2.0 i, 100kW / 136 HP
ROVER 200 (RF) 214 i, 55Kw / 75 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 V6, 110kW / 150 HP
ROVER 25 (RF) 1.4 16V, 76kW / 103 HP
ROVER 400 (RT) 414 Si, 76kW / 103 HP
ROVER 200 (RF) 216 Si, 82kW / 112 HP
ROVER 400 (XW) 414 GSI / SI CAT, 76kW / 103 HP
ROVER 400 (RT) 420 D, 63kW / 86 HP
ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i, 90kW / 122 HP
ROVER COUPE 1.8 16 V, 107kw / 145 HP
ROVER Streetwise 2.0 TD, 74Kw / 101 HP
ROVER Streetwise 1.8, 86kW / 117 HP
ROVER 400 (XW) 416 GSI, 82kW / 112 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 220 Turbo, 147kW / 200 HP
ROVER CABRIOLET (XW) 216 1.6i 16V, 82kW / 111 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 214, 55Kw / 75 HP
ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 TD, 65kW / 88 HP
ROVER 200 (RF) 220 D / SD, 63kW / 86 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 420 Di, 77Kw / 105 HP
ROVER Streetwise 1.4, 76kW / 103 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 414, 55kw / 75 HP
ROVER 25 (RF) 1.8 16V, 85Kw / 116 HP
ROVER 400 (XW) 420 Turbo, 147kW / 200 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 218 TD, 65kW / 88 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 iDT, 83kW / 113 HP
ROVER COUPE 1.6 16 V, 82kW / 111 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 iDT, 74Kw / 101 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 416 Si, 85Kw / 116 HP
ROVER 25 (RF) 1.8 16V , 107kw / 146 HP
ROVER 200 (RF) 218 Si, 88kW / 120 HP
ROVER 400 (XW) 418 TD, 65kW / 88 HP
ROVER 400 (RT) 416 Si, 85Kw / 116 HP
ROVER 200 Coupe (XW) 220 GSi, 100kW / 136 HP
ROVER 25 (RF) 2.0 iDT, 74Kw / 101 HP
ROVER 25 (RF) 1.1 16V, 55Kw / 75 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 1.6, 80kW / 109 HP
ROVER 45 Saloon ( RT) 1.8, 86kW / 117 HP
ROVER 200 (RF) 220 SDi, 77Kw / 105 HP
ROVER 200 Coupe (XW) 220 Turbo, 147kW / 200 HP
ROVER CABRIOLET (XW) 214 1.4i 16V, 76kW / 103 HP
ROVER 400 Hatchback (RT) 416 Si, 83kW / 113 HP
ROVER 400 (RT) 416 Si, 82kW / 112 HP
ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i, 82kW / 112 HP
ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 i, 107kw / 146 HP
ROVER 45 Saloon (RT) 1.4, 76kW / 103 HP
ROVER CABRIOLET (XW) 214 1.4, 70kW / 95 HP
ROVER 200 Hatchback (XW) 214 Si / Gsi, 66Kw / 90 HP
ROVER 200 (RF) 218 K Vi, 107kw / 146 HP
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.
Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.
Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.
umístění | RO |
Tato diskuse je určena pro výměnu informací mezi zákazníky. Pro dotazy týkající se Vaší objednávky, dostupnosti, kontaktuje náš support tým.
Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger....