*58 286   

Rotinger

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1056, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 7. 5.

1 079 Kč s DPH

  

5901436366669

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1056, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1056, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1056, (2ks)

Zadní brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1056, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 239mm

   

Výška: 48mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 10 / 8mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Plný

    

OEM: 42510SE0000; 42510SE0010; 42510SE0010HS; 42510SH3G00; 42510SK3305; 42510SK3E00; 42510SK7000; 42510SK7A00; EGP1254; GBD90817;

Náhrady:

   

ATE: 24011002121,

   

BOSH: 0986478350

   

Brembo: 08710410, 08710414 / p>    

Jurid: 561383J

   

Textar: 92060800

   

TRW: DF2646,

   

Delphi: BG2538

   

Zimmermann: 280317000

 

Aplikace:

HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.5 i (EK3 ), 84Kw / 114 HP

HONDA CIVIC IV Saloon (ED) 1.6 i 16V (ED4), 81Kw / 110 HP

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V, 96kW / 130 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EXI (CA5), 90kW / 122 HP

HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 EX (BA4) , 80kW / 109 HP

HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4), 103kW / 140 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EX (CA5) , 75kW / 102 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 i 16V (CA5), 101Kw / 137 HP

HONDA CONCERTO (HW) 1.6 i 16V, 90kW / 122 HP

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8), 66Kw / 90 HP

HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.5 i 16V, 66Kw / 90 HP

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7), 80kW / 109 HP

HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.4, 61kW / 83 HP

HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9), 91kW / 124 HP

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.5 16V (MB9), 84Kw / 114 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 16V (MB3), 84Kw / 114 HP

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.6 16V (MC1), 92kW / 125 HP

HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA2), 101Kw / 137 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i S (EJ9), 66Kw / 90 HP

< p> HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9), 96kW / 131 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1), 83kW / 113 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 TDiC, 77Kw / 105 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1), 93kW / 126 HP

HONDA CIVIC IV Saloon (ED) 1.6 i 16V (ED4), 80kW / 109 HP

HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.6 i 16V, 82kW / 112 HP

HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EX, 75kW / 102 HP

HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) CAT, 101Kw / 137 HP

HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V, 110kW / 150 HP

HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V, 101Kw / 137 HP

HONDA CIVIC IV Saloon (ED) 1.6 i 16V, 96kW / 130 HP

HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.6 16V, 78kW / 106 HP

HON DA CONCERTO (HW) 1.5 i 16V, 66Kw / 90 HP

HONDA CONCERTO (HW) 1.6 16V, 78kW / 106 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 16V (MB4), 85Kw / 116 HP

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7), 81Kw / 110 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA , MB) 1.4 i (MA8, MB2), 66Kw / 90 HP

HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.6 i 16V, 90kW / 122 HP

HONDA CONCERTO Saloon (HWW) 1.4 , 66Kw / 90 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3), 84Kw / 114 HP

HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8), 110kW / 150 HP

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 2.0 i D (MC3), 77Kw / 105 HP

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED , EE) 1.6 i 16V Vtec (EE9), 110kW / 150 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 i TD (MB7), 63kW / 86 HP

HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0, 101Kw / 137 HP

HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 (BA4), 84Kw / 114 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 2.0 TDiC (MB7), 74Kw / 101 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 1.6 L (CA4), 65kW / 88 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 2.0 TDiC, 77Kw / 105 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i (EJ9), 55Kw / 75 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9), 66Kw / 90 HP

HONDA CONCERTO (HW) 1.6 i 16V, 82kW / 112 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EXI (CA5), 85Kw / 116 HP

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8), 55Kw / 75 HP

HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EXI (CA5), 90kW / 122 HP

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.6 16V (MC1), 85Kw / 116 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2), 55Kw / 75 HP

HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EXI (CA5), 85Kw / 116 HP

LOTUS ELISE 111 S, 107kw / 146 HP

LOTUS ELISE 1.8 16V, 88kW / 120 HP

MG MG ZS 120, 86kW / 117 HP

MG MG ZR 120, 86kW / 117 HP

MG MG ZS 2.0 TD, 83kW / 113 HP

MG MG ZR 2.0 TD, 83kW / 113 HP

MG MG ZR 2.0 TD, 74Kw / 100 HP

MG MG ZS Hatchback 120, 86kW / 117 HP

MG MG ZS Hatchback 2.0 TD, 83kW / 113 HP

MG MG ZS Hatchback 180, 130kW / 177 HP

MG MG ZS Hatchback 2.0 TD, 74Kw / 101 HP

MG MG ZR 105, 76kW / 103 HP

MG MG ZS 180, 130kW / 177 HP

MG MG ZS 2.0 TD, 74Kw / 101 HP

NISSAN ALMERA I (N15) 1.6 SLX, 66Kw / 90 HP

ROVER 25 (RF) 1.4 16V, 62kW / 84 HP

ROVER 400 Hatchback (RT) 420 D, 63kW / 86 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 214 GSi / Si, 70kW / 95 HP

ROVER 45 (RT) 2.0 V6, 110kW / 150 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 220 GTi, 100kW / 136 HP

ROVER 200 (RF) 211, 44kW / 60 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 220 GTi, 103kW / 140 HP

< p> ROVER 400 (RT) 416 Si, 83kW / 113 HP

ROVER 25 (RF) 2.0 iDT, 83kW / 113 HP

ROVER 400 (XW) 414 GSI / SI, 66kw / 90 HP

ROVER CABRIOLET (XW) 216 1.6i, 90kW / 122 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 216 GSi, 82kW / 112 HP

ROVER 400 (RT) 414, 55Kw / 75 HP

ROVER 400 (XW) 420 GTI / GSI / Vitesse, 103kW / 140 HP

ROVER 400 (XW) 420 GSI / SLI / GTI / Vite, 100kW / 136 HP

rove R 400 Hatchback (RT) 420 Si Lux, 100kW / 136 HP

ROVER 45 (RT) 1.6, 80kW / 109 HP

ROVER Streetwise 1.4, 62kW / 84 HP

ROVER 400 (RT) 420 Di, 77Kw / 105 HP

ROVER 25 (RF) 1.6 16V, 80kW / 109 HP

ROVER 400 (RT) 420 Si Lux , 100kw / 136 HP

ROVER 45 (RT) 1.8, 86kW / 117 HP

ROVER 400 Hatchback (RT) 416 Si, 82kW / 112 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 216 GTi, 90kW / 122 HP

ROVER 200 Coupe (XW) 216, 90kW / 122 HP

ROVER 400 (XW) 418 D, 49Kw / 67 HP

ROVER CABRIOLET (XW) 214 1.4, 66Kw / 90 HP

ROVER 200 (RF) 214 Si, 76kW / 103 HP

ROVER 200 Hatchback ( XW) 214 GSi / Si, 76kW / 103 HP

ROVER 400 Hatchback (RT) 414 Si, 76kW / 103 HP

ROVER 45 (RT) 1.4, 76kW / 103 HP

ROVER 400 (XW) 416 GTI, 90kW / 122 HP

ROVER 400 Tourer (XW) 2.0 i, 100kW / 136 HP

ROVER 200 (RF) 214 i, 55Kw / 75 HP

ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 V6, 110kW / 150 HP

ROVER 25 (RF) 1.4 16V, 76kW / 103 HP

ROVER 400 (RT) 414 Si, 76kW / 103 HP

ROVER 200 (RF) 216 Si, 82kW / 112 HP

ROVER 400 (XW) 414 GSI / SI CAT, 76kW / 103 HP

ROVER 400 (RT) 420 D, 63kW / 86 HP

ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i, 90kW / 122 HP

ROVER COUPE 1.8 16 V, 107kw / 145 HP

ROVER Streetwise 2.0 TD, 74Kw / 101 HP

ROVER Streetwise 1.8, 86kW / 117 HP

ROVER 400 (XW) 416 GSI, 82kW / 112 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 220 Turbo, 147kW / 200 HP

ROVER CABRIOLET (XW) 216 1.6i 16V, 82kW / 111 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 214, 55Kw / 75 HP

ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 TD, 65kW / 88 HP

ROVER 200 (RF) 220 D / SD, 63kW / 86 HP

ROVER 400 Hatchback (RT) 420 Di, 77Kw / 105 HP

ROVER Streetwise 1.4, 76kW / 103 HP

ROVER 400 Hatchback (RT) 414, 55kw / 75 HP

ROVER 25 (RF) 1.8 16V, 85Kw / 116 HP

ROVER 400 (XW) 420 Turbo, 147kW / 200 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 218 ​​TD, 65kW / 88 HP

ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 iDT, 83kW / 113 HP

ROVER COUPE 1.6 16 V, 82kW / 111 HP

ROVER 45 Saloon (RT) 2.0 iDT, 74Kw / 101 HP

ROVER 400 Hatchback (RT) 416 Si, 85Kw / 116 HP

ROVER 25 (RF) 1.8 16V , 107kw / 146 HP

ROVER 200 (RF) 218 ​​Si, 88kW / 120 HP

ROVER 400 (XW) 418 TD, 65kW / 88 HP

ROVER 400 (RT) 416 Si, 85Kw / 116 HP

ROVER 200 Coupe (XW) 220 GSi, 100kW / 136 HP

ROVER 25 (RF) 2.0 iDT, 74Kw / 101 HP

ROVER 25 (RF) 1.1 16V, 55Kw / 75 HP

ROVER 45 Saloon (RT) 1.6, 80kW / 109 HP

ROVER 45 Saloon ( RT) 1.8, 86kW / 117 HP

ROVER 200 (RF) 220 SDi, 77Kw / 105 HP

ROVER 200 Coupe (XW) 220 Turbo, 147kW / 200 HP

ROVER CABRIOLET (XW) 214 1.4i 16V, 76kW / 103 HP

ROVER 400 Hatchback (RT) 416 Si, 83kW / 113 HP

ROVER 400 (RT) 416 Si, 82kW / 112 HP

ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i, 82kW / 112 HP

ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 i, 107kw / 146 HP

ROVER 45 Saloon (RT) 1.4, 76kW / 103 HP

ROVER CABRIOLET (XW) 214 1.4, 70kW / 95 HP

ROVER 200 Hatchback (XW) 214 Si / Gsi, 66Kw / 90 HP

ROVER 200 (RF) 218 ​​K Vi, 107kw / 146 HP

     

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.

    

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

    

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

    

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...