*58 242   

Rotinger

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1004, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Nový produkt

Na objednávku : 10+Ks

U vás doma nejpozději: 13. 5.

706 Kč s DPH

  

5901436353409

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1004, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1004, (2ks)

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1004, (2ks)

Přední brzdové kotúče Rotinger Tuning series, 1004, (2ks)

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Sada 2ks brzdových kotoučů Rotinger. Brzdové kotouče je možné objednat v pěti různých provedeních vrtání nebo drážkování a také v Graphite Line (GL) verzí.

Řada Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.         

Rozměry:

    

Průměr: 238,8mm

   

Výška: 38,5mm

   

Tloušťka / minimální tloušťka kotouče: 9,9 / 8mm

   

Počet děr: 4

   

Typ kotouče: Plný

    

OEM: 811615301; 811615301B; 823615301;

Náhrady:

   

ATE: 24011001511, 24031001511

   

BOSH: 0986478010

   

Brembo: 08263130, 08263134 / p>    

Jurid: 561087J

   

Textar: 92009300

   

TRW: DF1518,

   

Delphi: BG117

   

Zimmermann: 6001050

 

Aplikace:

AUDI 100 (C1) 1.8, 63kW / 85 HP

AUDI 100 (C1) 1.6, 63kW / 85 HP

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3, 44kW / 60 HP

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3, 40kW / 55 HP

AUDI 80 (80, 82, B1) 1.3, 40kW / 55 HP

AUDI 80 (80, 82, B1) 1.5, 63kW / 85 HP

AUDI 80 (80, 82, B1) 1.3, 44kW / 60 HP

AUDI 80 (80, 82, B1) 1.6, 55Kw / 75 HP

AUDI 80 (80, 82, B1) 1.6, 63kW / 85 HP

AUDI 80 (80, 82, B1) 1.5, 55Kw / 75 HP

AUDI 100 (C1) 1.8, 74Kw / 100 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i, 44kW / 60 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.4, 44kW / 60 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i, 44kW / 60 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.0, 37kW / 50 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4, 44kW / 60 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i, 37kW / 50 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4, 40kW / 54 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 , 44kW / 60 HP

SEAT IBI ZA II (6K1) 1.3 i, 40kW / 54 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i, 37kW / 50 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i, 44kW / 60 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V, 74Kw / 100 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.0, 33kW / 45 HP

VW POLO (86C, 80) 1.3 D, 33kW / 45 HP

VW PASSAT (32B) 1.3, 44kW / 60 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0, 33kW / 45 HP

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0, 29kW / 40 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW POLO Box (6NF) 1.9 D, 47kW / 64 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3, 40kW / 55 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.7 SDI, 42kW / 57 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 64 1.9 SDI, 47kW / 64 HP

VW SCIROCCO (53B) 1.3, 44kW / 60 HP

< p> VW PASSAT (32) 1.5 D, 37kW / 50 HP

VW PASSAT (32B) 1.3, 40kW / 55 HP

VW POLO (86C, 80) 1.1, 37kW / 50 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 Syncro, 85Kw / 115 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.8, 66Kw / 90 HP

VW POLO (86C, 80) 1.3 CAT, 55Kw / 75 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3, 40kW / 55 HP

VW DERBY (86C, 80) 1.3, 44kW / 60 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.8, 66Kw / 90 HP

< p> VW JETTA I (16) 1.1, 37kW / 50 HP

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3, 40kW / 55 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 , 55Kw / 75 HP

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0, 33kW / 45 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI, 50kW / 68 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6, 55Kw / 75 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6, 55Kw / 75 HP

VW PASSAT Variant ( 3A5, 35I) 2.0 Syncro, 85Kw / 115 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI, 47kW / 64 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3, 55Kw / 75 HP

VW SANTANA (32B) 1.3, 44kW / 60 HP

VW POLO Box (6NF) 1.4, 44kW / 60 HP

VW JETTA II ( 19E, 1G2, 165) 1.6 TD, 44kW / 60 HP

VW PASSAT Variant (33) 1.3, 40kW / 55 HP

VW DERBY (86C, 80) 1.3, 55Kw / 75 HP

VW POLO Box (86CF) 1.3, 40kW / 54 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP

VW GOLF I (17) 1.6 TD, 51kW / 70 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.4 D, 35kW / 48 HP

VW POLO (86C, 80) 1.3, 44kW / 60 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.6, 55Kw / 75 HP

VW DERBY (86C, 80) 1.0, 29kW / 40 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 G60 Syncro, 118kW / 160 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 57 1.7 SDI, 42kW / 57 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 D, 33kW / 45 HP

VW JETTA I (16) 1.6 D, 40kW / 54 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.4, 40kW / 54 HP

VW PASSAT (32) 1.3, 40kW / 55 HP

VW POLO varianta (6KV5) 1.4, 44kW / 60 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3, 57kW / 78 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro, 118kW / 160 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4, 44kW / 60 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 CAT, 33kW / 45 HP

< p> VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.0, 33kW / 45 HP

VW PASSAT (32) 1.3, 44kW / 60 HP

VW SCIROCCO (53B) 1.6, 63kW / 85 HP

VW GOLF I (17) 1.3, 44kW / 60 HP

VW JETTA I (16) 1.3, 44kW / 60 HP

VW POLO (86C, 80) 1.0, 33kW / 45 HP

VW POLO (86C, 80) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP

VW PASSAT Variant (33) 1.3, 40kW / 55 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro, 118kW / 160 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D, 40kW / 54 HP

VW POLO Variant ( 6KV5) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW POLO (86C, 80) 1.0, 29kW / 40 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3, 44kW / 60 HP

VW PASSAT Variant (33) 1.5 D, 37kW / 50 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D, 35kW / 48 HP

VW GOLF I (17) 1.5 D, 37kW / 50 HP

VW SCIROCCO (53) 1.1, 37kw / 50 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 110 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0, 29kW / 40 HP

VW POLO Box (6NF) 1.9 SDI, 47kW / 64 HP

VW GOLF I (17) 1.1, 37kW / 50 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 54 1.4 , 40kW / 54 HP

VW PASSAT Variant (32B) 2.2 Syncro, 88kW / 120 HP

VW DERBY (86C, 80) 1.1, 37kW / 50 HP

< p> VW PASSAT Variant (32B) 1.8 Syncro, 66Kw / 90 HP

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 CAT, 40kW / 55 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 68 1.9 SDI, 50kW / 68 HP

VW JETTA I (16) 1.6, 63kW / 85 HP

VW POLO (86C, 80) 1.3, 55Kw / 75 HP

VW PASSAT (32) 1.3, 40kW / 55 HP

VW JETTA I (16) 1.5 D, 37kW / 50 HP

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.3 D, 33kW / 45 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.9 TDI, 66kw / 90 HP

VW DERBY (86C, 80) 1.3, 40kW / 55 HP

VW PASSAT (32) 1.3, 44kW / 60 HP

VW POLO (86C, 80) 1.0 CAT, 33kW / 45 HP

VW SCIROCCO (53) 1.3, 44kW / 60 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3, 40kW / 55 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1, 37kW / 50 HP

VW GOLF I (17) 1.6 D, 40kW / 54 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 D, 40kW / 54 HP

VW POLO (86C, 80) 1.3, 40kW / 55 HP

VW SANTANA (32B) 1.6 D, 40kW / 54 HP

VW POLO (86C, 80) 1.4 D, 35kW / 48 HP

VW POLO Box (86CF) 1.4 D, 35kW / 48 HP

VW PASSAT Variant (33) 1.3, 44kW / 60 HP

VW PASSAT Variant (32B) 2.0 Syncro, 85Kw / 116 HP

VW POLO Box (86CF) 1.0, 33kW / 45 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 CAT, 55Kw / 75 HP

VW GOLF II ( 19E, 1G1) 1.0, 37kW / 50 HP

     

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat až z pěti možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a základním nebo vrtaném designu.

    

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

    

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

    

Brzdové kotouče Rotinger jsou výsledkem pokročilé technologie obrábění materiálů. Vysoká kvalita a atraktivní design přitahuje pozornost všech tuningových nadšenců. Efektivní design zajišťuje snížení brzdné vzdálenosti, odvádění brzdných plynů a zlepšuje chladicí vlastnosti. Rotinger nabízí širokou škálu brzdových kotoučů pro většinu automobilů. V závislosti , zákazník si může vybrat více možných druhů brzdových kotoučů. Jednoduchý (bez vrtání a drážkování), Drážkovaný, Vrtaný a jejich kombinace. Atraktivní zářezy byly navrženy pečlivě promyšleným způsobem. Jejich konstrukce zaručuje účinné čištění brzdových destiček a menší víření brzdního prachu. Originální vzor brzdových kotoučů Rotinger je výsledkem dlouholetého výzkumu a za žádných okolností nelze kopírovat na jiné brzdové kotouče. Každý nový vzor je testován v extrémních podmínkách, ve kterých je potvrzena jeho kvalita a provozní bezpečnost. V nabídce 1400 druhů brzdových kotoučů pro více než 95% automobilů na trhu. Celý výrobní proces splňuje všechny bezpečnostní standardy a kvalitativní předpisy. Certifikáty TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrzují kvalitu výrobků a výrobního procesu Rotinger. V nabídce Tuning series a High performance. Oba druhy je možné si objednat v Graphite Line provedení a vrtaném designu.

Série Tuning nabízí výbornou antikorozní ochranu v kombinaci s atraktivním designem, který zaujme každého fanouška sportovních brzdových kotoučů. Efektivní styling citelně zmenšuje brzdnou dráhu a výrazně napomáhá odvádění plynů při brzdění. Ventilační plochy zajišťují optimální chlazení brzdového kotouče.

Rotinger High Performance , brzdové kotouče obohacené o karbonové složky a inovativní antikorozní ochranu. Zvýšený obsah karbonu zaručuje lepší tepelné rozložení, nižší změny teplot a tím pádem i odolnost vůči deformací kotouče pod těžkým brzděním. Tepelná deformace je jeden z nejběžnějších problémů dnešních vozidel, která vede k nepříjemným vibracím během brzdění. Unikátní design ve spojení s karbonovou strukturou zajišťuje vysoké brzdné vlastnosti za každých podmínek.

Parametry

umístěníRO

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...