*259 640

FORGE Motorsport

High Flow Ventil pro Audi RS3 8V a TTRS 8S

FORGE Motorsport - Tato Sada ventilů je evolucí sklápěcího ventilu FMARSDV, který je pro těleso 8P RS3. Byla vyvinuta pro ty, kteří mají vyladěný nebo plánují vyladit své 8S Audi TTRS nebo 8V Audi RS3 nad 450 koní..

Nový produkt

14 250 Kč s DPH

Dočasně nedostupné
Skladem: 0 Ks
Žial produkt je dočasne nedostupný. Vyberte si prosím iný.
Pre automatické informovanie o naskladnení produktu,
klinite na "Upozorniť po naskladení".

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

High Flow Ventil pro Audi RS3 8V a TTRS 8S

High Flow Ventil pro Audi RS3 8V a TTRS 8S

FORGE Motorsport - Tato Sada ventilů je evolucí sklápěcího ventilu FMARSDV, který je pro těleso 8P RS3. Byla vyvinuta pro ty, kteří mají vyladěný nebo plánují vyladit své 8S Audi TTRS nebo 8V Audi RS3 nad 450 koní..

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Upozornit po naskladnění

Informujte mě o naskladnění

High Flow Ventil pro Audi RS3 8V a TTRS 8S

High Flow Ventil pro Audi RS3 8V a TTRS 8S

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

FMDV7   

FORGE Motorsport - Tato Sada ventilů je evolucí sklápěcího ventilu FMARSDV, který je pro těleso 8P RS3. Byla vyvinuta pro ty, kteří mají vyladěný nebo plánují vyladit své 8S Audi TTRS nebo 8V Audi RS3 nad 450 koní..

Společnost Audi považovala za vhodné nezměnit konstrukci původního vypouštěcího ventilu z předchozího modelu RS3, takže stejné problémy se přenáší na nový motor 8V, konkrétně bylo zjištěno, že u vozidel s výkonem nad 450 k se náhodně zjištěné chyby způsobené nesprávnou funkcí sériového elektromagnetického odvzdušňovacího ventilu. Sériový ventil sice funguje tak, jak je navržen, ale při potřebné úrovni plnicího tlaku před 450k sériový ventil nemůže.přesunout potřebný objem vzduchu, takže řídicí jednotka viděla příliš velký kladný nárůst hodnot MAP mezi převody a vyhodnotila, že sériový ventil nefunguje správně.

Velikost otvoru pro ventil je v sériovém kolenu příliš malá. Společnost Forge vyrobila koleno na zakázku, které umožní mnohem větší otvor DV, což zase umožní montáž většího ventilu, který jej využije. Zlepšilo se se i vnitřní proudění kolena a odstranilo se se omezení uvnitř ventilu.

*Upozorňujeme, že to NEBUDE vhodné pro motoru 2019 DNWA

Díky tomu, že řízení motoru na tomto motoru je založené na MAP a ne na MAF, v souprave je zakomponovaná i možnost, že může pracovat jako recirkulační ventil nebo s atmosférickým vypouštěním/blow off.

Servisní sadu pro tento ventil naleznete zde.

Vylepšenou bílou pružinu naleznete zde

ZnačkaModelgeneracia
AudiRS38V 2015-2017
AudiRS38V Facelift 2017 On
AudiTTRSMk3 8S (2014-)

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Kategorie

Recent posts

Kalendář motoristických akcí 2024

Rok nabitý příležitostmi na motoristický zážitek.
Read more
UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...