*585   

King racing

Ojniční ložiska King Racing pro motory CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20, CA20S, CD17

Špičkové americké ojniční ložiska King Racing Series pro Nissan motory CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20, CA20S, CD17.

Nový produkt

Na objednávku do 21 dnů : 5Ks

U vás doma nejpozději: 10. 4.

1 365 Kč s DPH

  

611500553592

Dotaz na zboží

Dotaz na zboží

Ojniční ložiska King Racing pro motory CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20, CA20S, CD17

Ojniční ložiska King Racing pro motory CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20, CA20S, CD17

Špičkové americké ojniční ložiska King Racing Series pro Nissan motory CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20, CA20S, CD17.

Pošlete obsluze obchodu dotaz k tomuto produktu.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Informujte mě o naskladnění

Ojniční ložiska King Racing pro motory CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20, CA20S, CD17

Ojniční ložiska King Racing pro motory CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20, CA20S, CD17

Pokud chcete být informováni o naskladnění produktu prostřednictvím e mailu vyplňte formulář.

* povinný údaj

  nebo  Zrušit

Špičkové americké ojniční ložiska King Racing Series pro Nissan motory CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20, CA20S, CD17.

společnost racing bearings byla založena v roce 1960. v současné době společnost dodává oem ložiska pro letectví a automobilový průmysl, kde má udělených mnoho certifikátů kvality.
kombinují více než 50 let zkušenosti, nejvyšší standardy a pokročilé simulační technologie k dosažení lepších výsledků. také neustále zkoumají nové způsoby jak vylepšit tyto produkty a zdokonalit technologie výroby závodních ložisek.

   

jediným produktem firmy king bearings jsou ložiska, zaměřují se výhradně na výzkum, vývoj a výrobu těch nejkvalitnějších ložisek, díky čemuž patří k lídrům v tomto odvětví.
nejnovější série racingových ložisek xp high peformance nabízí unikátní pmax black ™ 3vrstvý měděnou konstrukci s dělícími vrstvami z niklu, která je o 24% tvrdší než jakékoliv jiné 3 vrstvé ložiska. proto jsou ideální pro vysoké a dlouhodobé zatížení např. na okruhu. ložiska jsou kompatibilní se všemi druhy klikových hřídelí.

   

   

před objednáním prosím zvolte přesný typ ložiska:

   

cr 407xp sdtx

   

cr 407xp - std standard (bez výbrusu)

   

cr 407xp.025 - 0,025

   

cr 407xp0.25 - výbrus 0,25

   

cr 407xp0.5 - výbrus 0,50

   

   
                                                                                                               
   

rozměr ložiska

   
   

stdx

   
   

std

   
   

0.025

   
   

0.25

   
   

0.5

   
   

výbrus klikového hřídele

   
   

0

   
   

0

   
   

0

   
   

- 0.25mm

   
   

- 0,50mm

   
   

změna tloušťky ložiska vůči originálu

   
   

- 0,013mm

   
   

0

   
   

+ 0,013mm

   
   

+ 0,13mm

   
   

+ 0,25mm

   
   
   

   

technické informace (rozměry) ložisek na stažení zde.

   

weight: .141kg

   
                                                                                                                               
component c 407-pr
min crankshaft diameter 1.770 inch / 44.96mm
max crankshaft diameter 1.771inch / 44.97mm
min housing diameter 1.890 inch / 48.00 mm
max housing diameter 1.890 inch / 48.01 mm
bearing length 0.732 inch / 18.59 mm
max wall thickness 0.059 inch / 1.51 mm
   
   

ložiska pasují na:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
       
  • ford corsair ua - motor: nissan ca20 1974cc inline4 sohc 2v (1984.01 - 1992.12)
  •    
  • nissan 180sx s13 - motor: nissan ca18de 1809cc inline4 dohc 4v (1988.01 - 1991.12)
  •    
  • nissan 180sx s13 - motor: nissan ca18det 1809cc inline4 dohc 4v turbo (1988.01 - 1991.12)
  •    
  • nissan bluebird 910 series iii - motor: nissan ca20s 1974cc inline4 sohc 2v (1982.01 - 1986.12)
  •    
  • nissan exa - motor: nissan ca16de 1598cc inline4 dohc 4v (1979.01 - 1992.01)
  •    
  • motor: nissan ca18et 1809cc inline4 sohc 2v turbo
  •    
  • motor: nissan ca16 1598cc inline4 sohc 8v
  •    
  • motor: nissan ca18 1809cc inline4 sohc 8v
  •    
  • motor: nissan cd17 1680cc inline4 sohc 2v diesel
  •    
  • nissan pintar u12 - motor: nissan ca20 1974cc inline4 sohc 2v
  •    
  • nissan silvia s13 - motor: nissan ca18de 1809cc inline4 dohc 4v
  •    
  • nissan silvia s13 - motor: nissan ca18det 1809cc inline4 dohc 4v turbo
  •    
  • nissan exa series ii - motor: nissan ca18de 1809cc inline4 dohc 4v
  •    
  • nissan gazelle - motor: nissan ca20 1974cc inline4 sohc 2v
  •    
  • nissan gazelle sgl - motor: nissan ca20 1974cc inline4 sohc 2v
  •    
  • nissan pintar r31 - motor: nissan ca20 1974cc inline4 sohc 2v
  •    
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

   
   
   

   

k ompletný katalog king racing ložisek si můžete stáhnout zde.

   

Parametry

typojnice

Napsat recenzi

Napsat recenzi







  nebo  Zrušit

Nenašli jste odpověď?
Položit otázku
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď v diskusi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

První zastávka letošních výstav - Hungexpo Budapešť
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Oficiální zahájení prodeje zboží RACES a FurtBokem.
Read more
Jaguar XE závodní speciál

Jaguar Racing Team Ostrava představil nový závodní speciál
Read more
Elektrická vodní pumpa

Zvyšuje výkon a zabraňuje přehřívání vozidla!
Read more
FIA homologace 8856-2018

Jaké změny platí pro FIA v roce 2024?
Read more
Kombinézy a výstroj posádky

Jakou závodní kombinézu si vybrat a proč? Více na blogu...
Read more
Silikonové hadice

Silikonové hadice jsou ideální náhradou za gumené vodovodní, podtlakové/ tlakové nebo sací potrubí.
Read more
Výhody a typy olejových chladičů

Proč je nutná instalace chladiče oleje? Jaký zvolit? Více v blogu..
Read more
Jak zapojit hydraulickou ruční brzdu?

Povinná výbava každého rallysty a driftera
Read more

Kategorie Výrobci

Prohlédnuté produkty

Loading...